K presnosti GPS

P. Novotny novotny.pp@atlas.cz
Středa Říjen 17 12:27:25 CEST 2007

Osobne jsem loni v Praze do letadla prosel s dvema 1.5l lahvemi vody, aniz
by se vubec kdo zeptal co to vlecu a vedle me buzerovali pana pro placatici
s hltem slivovice. Tekutiny jsou hit poslednich dvou let, zkratka zacalo se
skolit o trhavinách a chemickych zbraních, kde se prislo ma to, ze muzou byt
i kapalne, netusim, ale proc by je terorista vozil v lahvi , když staci
pitlik nekde na tele...

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Peter Bosnak
Sent: Wednesday, October 17, 2007 12:14 PM
To: konfera
Subject: Re:K presnosti GPS

Nemám príliš dôveru k bezpečnostným prehliadkam ne letiskách. V
Bratislave každému zobrali z príručnej batožiny všetko,čo pripomínalo
tekutinu,krém,alebo pastu. Na gréckom ostrove Lesbos to brali s humorom
a zabudnutú fľašku s ouzom mi s vtipkovaním o pánovi,čo si chce v
lietadle popíjať nechali. Pritom Lesbos leží na dosah ruky od
Turecka,odkiaľ je rozhodne "import" teroristov pravdepodobnejší,ako v
Bratislave.