CPU s jednou instrukci ;).

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Středa Říjen 17 12:16:30 CEST 2007

No ale k cemu je to vsechno dobre mi nejak unika....

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Troller
Sent: Wednesday, October 17, 2007 12:11 PM
To: HW-news
Subject: Re: CPU s jednou instrukci ;).

Vidite, a mame tu zajimavou ulohu - kolik konstant a jakych volit, aby
vypocet vsech ostanich byl "v rozumne mezi slozitosti", rekneme do
urciteho poctu instrukci (treba ctyr :-))... Samozrejme by to zaviselo i
na ALU,
kolik by implementovala "operaci" (rozumej kolik by existovalo ruznych
SAR (special arithmetic register :-) ), kde by se daly cist vysledky
operaci typu OP0 + OP1, OP0 & OP1, rotace, shifty...)... Bylo by docela
zajimave napsat na takove CPU emulator a pak i assembler (v zakladu by
byl velmi jednoduchy, ale mel by velky prostor pro vyuziti maker) atd...

S pozdravem Pavel Troller