K presnosti GPS

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Říjen 17 11:46:12 CEST 2007

Tekutiny mozm byt, ale len v batozine, nie na palube. Slecna na
check-ine sa ma pytala, ci mam tekutinu, ukazal som litrovu mineralku.
Tak ze alebo do batoziny, alebo vyhodit. Dal som ju pred nou do
batoziny a bolo. Na palubu povolia max 1 liter ale v max 0.1l
baleniach. A vsetky pekne zabalene v jedinom priesvitnom sacku...

miro