Wattmetr v Lidlu

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Středa Říjen 17 11:38:09 CEST 2007

No ja bych zase rekl, ze mi prijde tech mych 40-45W na notebooku
realnych s tim dockem. Proc by k nemu davali 120W zdroj kdyby to melo
spotrebu jen 20W. Navic 3x silnejsi zdroj bude na tom s ucinnosti asi
take hur.

Navic to LCDcko asi moc usporne udelat nepujde a dle meho si klidne
15-20W vezme samo - jen zmena podsviceni dela rozdil 7W.

Nehadam se jen uvazuji co je a neni realne - zmerit to lze jedine
kuchnout zdroj za usmenovacem a zmerit DC.

Radek Vicek