alaska sac 12010 qc

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Středa Říjen 17 11:32:26 CEST 2007

No od této znacky me prodejce dilu na chlazeni odrazoval, nic horsiho
pry na trhu není ;-)
- na chladivu IMHO az tak nezalezi, jestli nema kompresor scroll, tak
pod nulou efektivne fungovat nebude (a to asi nema)
- jestli nema automatiku na odtavani, tak taky ne.

Ja provozuju 2x sencor SAC1200, ktery tyhle featury taky nema, a kolem 0
to jeste docela topi, I kdyz z toho za nejakou hodku vznikne kostka ledu
a je po pr... :-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Brandejs Petr
Sent: Wednesday, October 17, 2007 11:19 AM
To: Hw-list@list.hw.cz
Subject: alaska sac 12010 qc

Dobrý  den,
v Makru mají split klimatizaci viz %SUBJ. Předplněná, chladivo R410a;
t.j. lze s ní topit (3,8 kW) až do cca -10°C. Za 11.300,-  Mám to hlavně
na přitápění; chlazení mne až tak moc nezajímá..... Je to OK nebo mám
dát od ALASKY ruce pryč?

Díky za každé info.Klimy nejsou přece jen můj obor:-)
__
ORLÍK-KOMPRESORY výrobní družstvo, Kubelkova 497, 560 82 Česká Třebová
Development  Department
P.Brandejs - Electrical Engineer
tel.: 465 507240
fax.: 465 507286
cell phone: +420 604330454
mailto: brandejs@orlik.cz
ICQ: 217300655
__
Odchozí zpráva snad neobsahuje viry:-)
Outbound message perhaps does not contain viruses:-)

Navštivte naše stránky www.orlik.cz
Visit ours pages www.orlik.cz