K presnosti GPS

Tony Malecky tony@malecky.cz
Středa Říjen 17 08:26:20 CEST 2007

A jak tu gps protlacite do letadla? Naposled kdyz jsem letel a mel jsem u
sebe usb flash tak i na ni brejlili co to jako je a proc to taham na
palubu..... vzit s sebou gps a riskovat ze mne s ni nepustej....

Tony

----- Original Message -----
From: "Šerých Jakub" <Serych@panska.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, October 17, 2007 7:59 AM
Subject: RE: K presnosti GPS

No s tou presnosti to neni nic tak zvlastniho, protoze pilot pri tom hlaseni
koukal na svoji GPSku, ktera mozna chytala vesmes i ty same satelity :-)))
Mimochodem GPSky v letadlech neradi vidi nikoliv z toho duvodu, ze je to
elektronicke zarizeni, ale proto, aby pilot mohl blafovat pri jakychkoliv
pripadnych problemech. Toho, ze letadlo zcela zmenilo smer (treba aby mohlo
nouzove pristat) si bez GPSky nikdo nevsimne a tim padem nevznika mezi
pasazery zbytecna panika.

Taky rad chytam v letadlech stejnym zpusobem trasy a jediny problem je
zatacka na stranu okenka, protoze letadlo se nakloni a zastini vetsinu
druzic. Jinak je signal skvely i pro starickou malo citlivou eTrex Vistu
:-)))

Jakub Serych