AMD CPU (jadro Brisbane) - spotreba Re: PC zdroj Fortron 350W

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Říjen 17 01:14:45 CEST 2007

To je pekne! Na ten vykon urcite!

na porovnanie, mam starsi Athlon 1700 XP+ so znizenym napajanim z
nominalnych 1.5V na 1.2V a v klude berie 60W. Mam 2x HDD + 1x DVD a
grafiku Radeon 9000Pro... pri spusteni 3D hier spotreba stupa na cca
85W. Ak cisto zatazim CPU na 100% (bez vytazenia grafickej karty),
spotreba je 73W. Vsetko merane bez monitora. Zdroj berie v SB stave 5W.

miro