OT: FTDI pod Linuxem

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Úterý Říjen 16 21:02:18 CEST 2007

Zdravím,
  ale ano, udev mám pochopitelně již několik let také, ale je nakonfený
tak, že mi přesně toto dělá :-).
  V momentě, kdy se tam to zařízení objeví, uvedené nódy vzniknou včetně toho
softlinku, a když ho odpojím, tak zase zmizí.
  Udělejte strace 2>strace.out <aplikace> a podívejte se, hledejte text
"Permission denied" či podobné, třeba Vás to inspiruje. Pokud byste se v tom
neorientoval, pošlete mi ten dump, juknu na to.

   S pozdravem Pavel Troller