Domaci telefonni ustredna

Juraj Michálek michalek@toolsquare.com
Úterý Říjen 16 14:18:31 CEST 2007

A ktory ? su tam dva jeden DC/DC (ten mam) a jeden sietovy. Ale v pripade
potreby mozem doniest aj ten sietovy.

S pozdravom
Juraj Michálek
www.toolsquare.com
ICQ: 209 598 598
----- Original Message -----
From: "Pavel Troller" <patrol@sinus.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, October 16, 2007 2:15 PM
Subject: Re: Domaci telefonni ustredna

> Mam dosky (uplne nove) a napajaci zdroj pre UE201 - myslim ze par liniek
> by
> ste z toho bez problemov poskladal + je k tomu kompletna technicka
> dokumentacia

Zdravim,
  ja mam zase pro zmenu kompletni UE201, ale s vyhorelym zdrojem. Docela
by mi bodl ten zdroj - je to pro nekomercni ucely :-).
  Jinak mohu okamzite nabidnout ustrednu UE2, coz je 4/1. Jedina nevyhoda
je, ze neumi DTMF, takze se musi volit pulsne.
  Na lince do JTS neni treba zadnych uprav.
    S pozdravem Pavel Troller