Re: Nízkošumové NF tranzistory ?

Juraj Michálek michalek@toolsquare.com
Úterý Říjen 16 14:15:18 CEST 2007

http://www.volny.cz/cb16/bast.htm

S pozdravom
Juraj Michálek
www.toolsquare.com
ICQ: 209 598 598
----- Original Message -----
From: "Petr Heřman" <ph@lf2.cuni.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, October 16, 2007 4:00 PM
Subject: Re: Nízkošumové NF tranzistory ?

Tisiceré díky!

Tak po mnohých více-či méně vtipných připomínkách konečně nějaké
slovo do pranice! Těch šest stránek jsem si vytisknul, zběžně
prohlédnul a už mě to zase baví žít na tomto krásném světě,
plném neslýchaných tajemných zvuků, které jen tak zbůhdarma
bloudí světem a marně hledají nějakou membránu mikrofonu, která
by je laskavě přijala do své náruče! :-)

Cizí řeč nevadí, člověk si rád profoukne závity z doby, kdy se
jí učil (člověku to aspoň naindukuje představu nějaké
precizní práce, třeba takový frézovaný kvartál s keramickou osou
ze superheterodynu z tanku, osazenému RV12 P2000 - ještě ho mám doma,
pěkně se na to kouká :-)

Myslím, že je to přesně to, co jsem si potřeboval přečíst,
jen si nejsem jistý, jestli to zbastlím ještě na ten zítřejší koncert
(= jsem si jistý, že ne). Takže kdyby sem ještě někdo hodil
něco jednoduššího se dvěma KC, rozhodně bych to zblajznul
coby instantní polévku a tohle si nechám jako radost na ty dlouhé
zimní večery :-)

P.S.: Vy jste to už podle toho stavěl? (Že tam jsou opravené
některé ty chyby, třeba záměna R3@ a R23 na osazovacím plánu aj.)

Petr Heřman