Domaci telefonni ustredna

Bitovod hw@prelude.cz
Úterý Říjen 16 13:57:44 CEST 2007

Preji hezky den,

nemate nekdo (treba ve sklepe zahrnutou pod uhlim :) nejakou vyrazenou malou
pobockovou ustrednu? Potrebuju nejak spojit obyvak s dilnou, kterou mam ve
sklepe. Mam tady sice dva klasicke klikotoce puvodem z CD, ale jednak nejsou
v technicky idealnim stavu (mimochodem mi tam chybi uhlikove mikrofony, byly
doby, kdz jsem je mival "pro strycka Prihodu" bezne v supleti, dneska je tam
nejak nemuzu najit...), druhak nejake nesplnuji esteticke pozadavky te pani,
co s ni bydlim :)

Tak mne napadlo pouzit pobockovku a klasicke telefony, casem se bude
dostavovat dalsi cast domku a tak bych asi i sest linek uzivil. Hloupe na
tom je, ze je to v podstate "ptakovina", takze investorku asi nepresvedcim,
ze by bylo idealni koupit novou :) V AR sice vysel nejaky popis konstrukce,
ale momentalne mam priority financni i casove trochu nekde jinde, takze na
bastleni v teto oblasti to nevidim...

Jo a k tomu se vztahuje jeden dalsi dotaz - jaky je problem s pripojenim
pobocky k JTES, za predpokladu, ze ma tato homologaci? Predpokladam, ze to
nebude jen o propijeni spravneho kabelu z venkovni pevne linky do spravne
doury, ale ze to bude chtit nejakou spolupraci ze strany telekomaku, je to
tak?

Diky za kazdou inspiraci.

Pavel Kutina