GPS cas

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Úterý Říjen 16 07:07:08 CEST 2007

Ale umi! Hlavni menu/Nastaveni/Propojeni a namisto kodu Garmin se tam zvoli
NMEA (ted to nemam pred sebou, tak berte ty nazvy menu trochu s rezervou).
Bezi to rychlosti 4800 a bez jakehokoliv pozadavku to sype kazdou sekundu
mnozinu sentenci.
O vikendu jsem si na to udelal udelatko ve VB.NET, ktere neco z toho parsuje
a uklada do CSV souboru. Az budu mit nejakou chvilku, vystavim to na svuj
webik.

Jakub Serych