YAG - laser 20W - mate nekdo zkusenosti - cim to napajet?

pavlp pavel pa-vep@atlas.cz
Úterý Říjen 16 06:25:12 CEST 2007

Zdravím
Já napájím HeNe LASER trafem MOT (mikrovlnka), sériově s primárem mám tlumiku ,někde ze šuplíku , sekundár je usměrněn a zdvojovačem přiveden na trubici. V klidu je tam tak okolo 1600V (za zdvojovačem), když tlumivku zkratnu, je tam plné napětí MOTu  (2500V) x 2 na zdvojovači, tj. 5000V zapalovací puls, pak to jede a pěkně se nato dívá, jinak paprsek je stejný jak z ukazovátka, takže nic moc ale jako demo je to pěkné, asi to zveřejním.

vývoj software   http://visualprog.cz