Re: doma upeceny procesor

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pondělí Říjen 15 23:35:59 CEST 2007

Mno, kolega mi povedal presne to iste. Nechapem. Co vlastne mate proti 6 bitom? To je napriklad v K&R cecku presne jeden int! :-)

Alebo, inak povedane, schovate do toho celu abecedu aj s cislami, pre hardcoristov, celu Baudotovu tabulku aj s tou shiftovanou!

Sak to tam aj pisem. Nie je problem to rozsirit, ale naco. Takto to presne vyjde na jednu lacnu 8-bitovu EPROM (FLASH, emulator, BBRAM, cokolvek) pre program a jednu lacnu 512kB EPROM/FLASH pre ALU s hafom (64) operacii.

No a ze to je takto tazkopadne? No a co? Uzitocnych projektov tu bolo uz dost. :-)

wek