Osciloskopy v GM

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Pondělí Říjen 15 22:16:34 CEST 2007

>  děkuji za reakci. Jak je na tom rychlostně? Mám na mysli jak reaguje
>  na přivedení vstupního signálu. Podle mých zkušeností jsou digitály

Celkem rychle ;) Bohuzel ted Vam lepsi odpoved nedam protoze jsem si
nevsiml niceho co by mi vadilo a nijak jsem to nestudoval. Zitra jsem
sluzebne mimo firmu (spise obchodne takze bez osciloskopu) ale pokud si
ve stredu vzpomenu a najdu chvilku casu zkusim se na to mrknout a dam
vedet. Ale je mozne, ze stolni model bude odlisny...

>  Včera jsem dlouho do noci ještě hledal nějaké podrobnosti a ohlasy na
>  internetu a našel jsem tohle:
>  CarPC http://www.liliput.com.cn/TC1000.Htm

Zajimave co vsechno jeste nevyrabi ;)

>  Pokud se trosku prohrabete jejich stránkou najdete tam k tomu i
>  touch screen :-)

No nevim ale me proste lilliputi nemaji radi a stranky se mi opet
nacitaji velmi pomalu, asi me nemaji radi (pokud se nepletu tak liliput
je oznaceni pro cloveka maleho vzrustu tak se jim se 191cm vysky asi
nelibim :) )

Pavel