Osciloskopy v GM

Martin Šaněk sanek.martin@volny.cz
Pondělí Říjen 15 21:45:48 CEST 2007

Dobrý den,
 děkuji za reakci. Jak je na tom rychlostně? Mám na mysli jak reaguje
 na přivedení vstupního signálu. Podle mých zkušeností jsou digitály
 trochu skoupější při náběhu než analog a přechodové jevy  je tam občas nutno
 ladit spíše díky nějaké paměti

 Včera jsem dlouho do noci ještě hledal nějaké podrobnosti a ohlasy na
 internetu a našel jsem tohle:
 CarPC http://www.liliput.com.cn/TC1000.Htm

 Pokud se trosku prohrabete jejich stránkou najdete tam k tomu i
 touch screen :-)

S pozdravem,
 Martin Šaněk
 mailto:sanek.martin@volny.cz