Osciloskopy v GM

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Pondělí Říjen 15 17:32:42 CEST 2007

>  Podívám se do archivu konference a najdu si to vlákno. Předpokládám, že máte tu 60MHz

Hledejte nekde kolem zacatku zari 2006, u nas z toho jeste zustala
stranka http://www.papouch.com/owon/ kde je nekolik fotek displaye.

>  variantu do ruky. Ta mě taky dostala ... hmmmm - zvlášť ten hliníkový
>  kufřík - fakt bomba. :-)

Nevim ktery presne mame ale 60MHz je asi on. Kufrik je skutecne super
stejne jako gumove pouzdro, takze je to dobry servisni nastroj.

>  Potom mi ale došlo, že to nikde moc tahat nebudu a pořád mi to bude
>  ležet na stole ve sklepě (kde mám dílnu) a bylo rozhodnuto. No a

Do dilny jako stabilni pristroj bych ten rucni skutecne nedoporucoval,
ovladani tlacitky pres ruzna menu je velmi nepohodlne (musim ale priznat
ze asi o moc lepe udelat nejde pokud nebude mit vice tlacitek), ten
stolni vypada ze by mohl mit mnohem lepsi ovladani.

Jeste me napada, ze nemohu nic rici ohledne presnosti protoze jej
pouzivame spise na digitalni veci kdy nejaka mensi odchylka casu nebo
napeti nevadi. Ale predpokladam, ze tam vazny problem nebude.

>  potom taky je to o 4kKč levnější ...

Jo to je podstatny argument :)

Pavel