Nízkošumové NF tranzistory ?

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Pondělí Říjen 15 11:47:59 CEST 2007

no nie je to nic nove. Je hardwarovo narocnejsie, ale technika sa
pouziva u kritickych aplikacii pomerne casto. Viem ze kolegyna ktora
robi fazovy detektor pre CLIC (presnost radovo 1 stupen na 30GHz)
pouziva tusim 8 alebo 16 zmiesavacov paralelne a signal z nich sa potom
scitava v zakladnom pasme (1.5GHz :-P). Myslim ze im to celkom dobre
funguje, jitter im vychadza niekde v rade attosekund :-)
b.