RE: Nízkošumové NF tranzistory ?

Pondělí Říjen 15 10:44:57 CEST 2007

Týýý brďo, tohle je bomba, to mne nenapadlo, že takhle se dá šum oblbnout. Jenže není tady podmínka mít symetrické napájení - aby ten šum byl "kolem" nuly a ne posunutý stejnosměrně někam nahoru, kde už se bude sčítat ?

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Daniel Valuch
Sent: Monday, October 15, 2007 8:38 AM
To: HW-news
Subject: Re: Nízkošumové NF tranzistory ?

pri paralelnom zapojeni sa jednak meni pracovny bod co moze byt lepsie pre sumove vlastnosti (uz bolo spomenute) a druha vec je statistika. Sum jednotlivych prvkov je nekorelovany a spracovavany signal je rovnaky pre vsetky prvky. Takze sumu sa vo vysledku nascita menej (sqrt) ako zosilneneho signalu (linear).
b.