nahravani novych verzi do Windows CE

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pondělí Říjen 15 10:32:20 CEST 2007

Přes wifi jsem to nikdy nezkoušel, ale mělo by přes ně fungovat ActiveSync,
tím by bylo vyhráno, pak už není problém nahrát cokoliv kamkoliv a dokonce
si na vzdáleném PC zobrazit plochu PDA.
Pokud to nejde, tak snad přes nějaký ftp nebo pokud to není moc složitý, tak
přímo do té aplikace zakomponovat ftp klient a pravidelnou kontrolu
aktuálnosti software.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death