Re: este k tym MKO

danhard@volny.cz danhard@volny.cz
Pondělí Říjen 15 08:26:34 CEST 2007

Jestli to neni tim, ze do 74121 elektrolyty nepatri :)
Danhard
*******

Hezké ránko,

jen v rychlosti, než půjdu do práce. Ano jde mi o dobu kyvu když
jsou stejné RC. Každý kyv je jinak dlouhý. Pochopitelně i když
nechám C
vybít do nuly. I tak se to liší. Pokud je 555 zapojená jako AKO je
velice přesná. Sama nechápu jak to je možné, ale je to tak. Že
by chyba
v mé 555? Nebo v metodice? Nevím. Každopádně 74121 dodrží dobu
kyvu se
stejnými součástkami lépe. Jako RC jsem měla použité kde co, ale
jako
"etalon" jsem používala 1uF fóliový kondenzátor a R bylo 15k. Ale
pak
kde co jiného. Ale i s elektrolyty je na tom 74121 prostě o něco lépe.

Saša K. Svobodová