krystalka, zemiak a Si tranzistory a diody

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Říjen 15 08:25:30 CEST 2007

To mi připomnělo, když jsem t.č. chvíli působil jako prodavač v
elektru, přišla tam jednou nějaká paní a chtěla "tranzistorové rádio"
a já, páč tomu rozumim, jsem nevěděl jestli vůbec takový rádio máme v
regálu. Páč dneska jsou ve všem IO. No pak mě napadlo, že v těch IO
jsou vlastně taky tranzistory a myslim, že si pani přecejen něco
koupila.

Ale aby bylo rádio postavený z jednotlivejch tranzistorů, to už se
dneska nevyrábí (ani před cca 8 lety, kdy jsem byl v tom elektru).

P.K.