Re: Nízkošumové NF tranzistory ?

vaelektronik@vaelektronik.cz vaelektronik@vaelektronik.cz
Pondělí Říjen 15 06:47:21 CEST 2007

No je dobré dát do emitorů odpory a zablokovat je kondy, aby se ty proudy
vyrovnaly. Nepsal jsem o tom nechávat odpory stejné, ale o optimálním
kolektorovém proudu tranzistorů. Koukněte na šumové charakteristiky a bude
vám to jasné. Tranzistor má při nižším proudu menší šum, ale je šumově
přizpůsobený na vyšší odpor.
Anděl

----- Original Message -----
From: "Petr Heřman" <ph@lf2.cuni.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, October 15, 2007 3:18 AM
Subject: Re: Nízkošumové NF tranzistory ?

Tohle moc nechápu, k čemu je dobré dávat několik tranzistorů paralelně?
A tím paralelně se prostě myslí spojit všechny jejich K, B a E?
A odpory nechat všude stejně velké?
Takže se jako sníží všechny proudy?
Ale když ty tranzistory nejsou nikdy identické,
tak se to tam bude dělit dost nepravidelně, ne?
Co má tohle za smysl? Moc to nechápu :-(
Petr Heřman