este k tym MKO

Pondělí Říjen 15 04:09:28 CEST 2007

Hezké ránko,

    jen v rychlosti, než půjdu do práce. Ano jde mi o dobu kyvu když
jsou stejné RC. Každý kyv je jinak dlouhý. Pochopitelně i když nechám C
vybít do nuly. I tak se to liší. Pokud je 555 zapojená jako AKO je
velice přesná. Sama nechápu jak to je možné, ale je to tak. Že by chyba
v mé 555? Nebo v metodice? Nevím. Každopádně 74121 dodrží dobu kyvu se
stejnými součástkami lépe. Jako RC jsem měla použité kde co, ale jako
"etalon" jsem používala 1uF fóliový kondenzátor a R bylo 15k. Ale pak
kde co jiného. Ale i s elektrolyty je na tom 74121 prostě o něco lépe.

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186