krystalka, zemiak a Si tranzistory a diody

gatilo gatilo@centrum.cz
Neděle Říjen 14 23:43:25 CEST 2007

 14.10.2007, 23:38:41

Muj otec rikal krystalka tomu co melo jeden krystal PbS ktery si sam
vyrobyl v kuchynskem sporaku.
Pro mne je krystalka zapojeni s jednou koupenou Ge diodou.
A nase deti budou rikat krystalka vsemu co ma min nez milion
tranzistoru.
Jo, holt evoluce.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz