Osciloskopy v GM

Martin Šaněk sanek.martin@volny.cz
Neděle Říjen 14 22:55:12 CEST 2007

Dobrý den,
 díky za odpověď. Mám 1MB ADSL a zrovna od Owonu si na rychlost
 nestěžuju. Jen když jsem stahoval nějaký manuál, tak se to kouslo.
 Podívám se do archivu konference a najdu si to vlákno. Předpokládám, že máte tu 60MHz
 variantu do ruky. Ta mě taky dostala ... hmmmm - zvlášť ten hliníkový
 kufřík - fakt bomba. :-)
 Potom mi ale došlo, že to nikde moc tahat nebudu a pořád mi to bude
 ležet na stole ve sklepě (kde mám dílnu) a bylo rozhodnuto. No a
 potom taky je to o 4kKč levnější ...
S pozdravem,
 Martin
 mailto:sanek.martin@volny.cz