OT: Flame textovy vs. graficky, Was: hyperterminal

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Neděle Říjen 14 17:08:02 CEST 2007

> Mno, kedze sa tam ta kotva hybe a nema zanedbatelne magneticke vlastnosti, ak sa zopne rychlejsie nez sa stihne vratit tak to urcite vyzera inak nez ked sa zopne ked je v pokoji.
>
> Ale ako to moze suvisiet so spalenim FETu to sa mi nechce nad tym rozmyslat...
>
> wek

Zdravim,
  ja myslim, ze to je velmi proste. Kdyz je kotva v klidu, magneticky obvod
neni uzavren a tedy civka ma vyrazne mensi indukcnost. Je mozne, ze prevazuje
odporova slozka a tak budou eventuelni pulsy male. Ovsem po pritazeni kotvy
dojde k uzavreni magnetickeho obvodu, tedy k velkemu narustu indukcnosti,
a napetove spicky patrne rovnez prudce narostou. Vubec bych se nedivil, kdyby
tam bylo i vice nez 500V, sice jen na moment, ale tomu FETu by to mohlo
stacit.
   S pozdravem Pavel Troller