Spinani elektromagnetu ze starteru MOSFETem?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Říjen 14 17:05:15 CEST 2007

Mno, kedze sa tam ta kotva hybe a nema zanedbatelne magneticke vlastnosti, ak sa zopne rychlejsie nez sa stihne vratit tak to urcite vyzera inak nez ked sa zopne ked je v pokoji.

Ale ako to moze suvisiet so spalenim FETu to sa mi nechce nad tym rozmyslat...

wek