hyperterminal

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Neděle Říjen 14 15:47:57 CEST 2007

  > Aj ked minule ma sokoval kolega, ktory potreboval nejaku dlhsiu
> sekvenciu vyplut von zo seriaku vo WXP, a namiesto toho aby sa riadil
> mojou radou pustit si hypoterminal a snazit sa ho nakonfigurovat,
> pouzil MODE COMx xxxx a COPY /b menosuboru COMx  ... (tymto
> pozdravujem aj kolegu Trollera :-) )

Ani se nedivim, pokud si syntaxe a prikazy dobre pamatuje ma to rychle
nadatlovane nez by se konfiguroval s terminalovym programem.
No a jak jsem pred radou let (jeste v dobach kdy jsme intuitivne
"klikali" na Amize a neohrabane ve W3.x) poznal Pavla Trollera tak mi je
jasne, ze by to resil stejne i kdyby mel k dispozici snaze
konfigurovatelnejsi terminal nez Hyperterminal.

> nielenze nefunguju skratky atd., ale aj tabulator skace divoko.

Pokud vim tak snad vsechny vizualni prostredi pro programy pod Win maji
moznost nastavit pro jednotlive prvky Tabindex a pokud jej programator
rozumne nastavi pripadne za behu programu upravi podle aktualni potreby
tak to nebude jen divoke skakani podle toho jak co na formular skladal
ale rozumne ovladani.

> wek

Pavel