Kde koupit OLED displeje

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Neděle Říjen 14 14:40:04 CEST 2007

> Ted jste mi s tim medvedem pripomnel, visi jim tam na zdi napis "KOALA NENI
> MEDVED" uz asi vim proc :-D

No to by v GM mohli mit (pokud uz nemaji) ceduli ze "GM NENI SLON ALE
MAMUT" :)

> No ja se koukal i jak sviti, a docela pekne. Maji zlute a modre. Akorat
> bacha, jeste to vyrobne neni zmaknuty, casem (roky) se ty body "vysviti" -
> podobny efekt jako na CRT monitorech. Tak jestli tam budete mit rok napis
> "moje udelatko, tak to pak pujde precist i kdyz rozsvitite vsechny body :-)

Pokud vim tak toto je problem hlavne PLED, kdy je zivotnost cca 10.000
hodin tedy 5x az 10x nizsi nez OLED. Alespon toto jsem zjistil asi pred
rokem kdyz jsem hledal vhodny OLED/PLED display. Nasel jsem neco od
Bolyminu ktere vede Ecom i SOS, ale z realizace seslo takze jsem ani
nemel vzorky na zkousku.

Pavel