OT: flame - anketa na tema klikaci nesmysly

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Neděle Říjen 14 09:36:23 CEST 2007

On Sun, Oct 14, 2007 at 08:37:18AM +0200, vaelektronik@vaelektronik.cz wrote:
> Ten Mobile Action - to myslite program co se dava k datovemu kabelu k telefonum LG? Mam takovy telefon a je to sila. Nejen velikost programu / jeho moznosti a graficke provedeni, ale fotka s delkou cca 5 KB se prenasi pul minuty. Kabel je USB a v konektoru prevod na 232. Fakt zly sen.
> Andel

Toto je obecne nesvar "vendorskych" programu dodavanych s nejakym
hw. Neni nad opensource, kde sice ne kazdy kousek hardware ma nejaky
ovladac, ale kdyz uz ovladac je, pak je to jenom ovladac a pristup
k nemu ma vzdy presne definovane API. Vetsinou si pak clovek muze
zvolit z nekolika aplikaci, ktere toto API umeji vyuzit...

p.t.

Jabber: butrus@jabbim.cz
SIP:    butrus@ekiga.net (725514@ekiga.net)