Meteomereni po CR Re: [OT] klimatizace do baraku

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Říjen 14 09:29:42 CEST 2007

Chtel jsem poprosit pokud nekdo merite nejaka meteodata a ukladate do
PC, ktere je pripojeno na internet zda byste nemohli/nechteli mi data
posilat. Uz ted se pripojily krome mych dvou stanic dve stanice v okrese
Benesov (Ceska Sibir) a budou se pripojovat dalsi.
Casem by z techto dat mohla vzniknout slusna databaze i treba z hlediska
vyuzitelnosti takovychto TC.

Samotne posilani na web je celkem trivialni a PC nijak nezatezuje.

Radek Vicek