Polovodicove lasery 100W Re: YAG - laser 20W ...

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Říjen 13 21:23:45 CEST 2007

Chci se zeptat jeste na jednu vec v souvislosti s polovodicovymi lasery.

Treba zde se nabizi polovodicovy CW laser :
http://cgi.ebay.com/100W-808nm-coherent-laser-diode-bar-NEW-dpss-yag_W0QQitemZ280161906859QQihZ018QQcategoryZ53141QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

nejak mi to hlava nebere - proc se tedy vsichni babraji s plynovejma
laserama v techto vykonech kdyz jsou takovehle polovodicove

a take mi neni jasne jak se da uchladit cca 250-300W ztratoveho vykonu
na tak male plose - je mi jasne ze vodou, ale i tak se mi to moc nezda.

Radek Vicek