OT: Flame textovy vs. graficky, Was: hyperterminal

Jan Kral kral@fortech.cz
Sobota Říjen 13 20:46:14 CEST 2007

> Ale ve spatne napsanem navodu a nevhodnem obsluznem programu.

> Ale je. Ovladat neco jazykem je mnohonasobne efektivnejsi, nez
> pomoci grafickeho rozhrani. Zopakujte si zaklady kombinatoriky :)

Mate i nemate pravdu - kdyz budu neco potrebovat delat 1000x a zejmena neustale, tak jsou samozrejme psane povely mnohem efektivnejsi.
Kdyz bude potreba delat neco obcas a pokazde neco jinyho, tak si zkuste, jak bude efektivni procist helpy, kolik s tim stravite casu na to, aby jste pak mohl efektivne napsat jeden prikaz a pak zase nekolik mesicu ne, priste pojedete po helpu zas. Nemluve o tom, ze nekdo ma lepsi pamet "grafickou", nez aby si pamatoval spoustu povelu a knim jeste do ktereho okna nebo spis do ktereho souboru je to potreba zapsat.