hyperterminal

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Říjen 13 10:40:48 CEST 2007

Noooo pokud se preneseme nad to co je lepsi a co horsi ve smyslu flame.

Obecne je clovek orientavany na zrakove vjemy to take vypovida kolik
informaci prijimame ocima a kolik ostatnimi cidly. Z toho vyplyva, ze
pokud pred dva lidi postavim ten vas kermit a hyperterminal tak pro 99%
lidi bude mnohem rychlejsi projit menu, kde snadno najde nejakou volbu,
ktera se tyka nastaveni programu. O tom si muzete myslet co chcete, ale
je to tak - pres to nejede vlak ( i presto, ze jste treba ten 1%
jedinec). Ostatne i proto zatim na desktopech wokna pobijeji linux a
zacina se to menit az prichodem lepsiho okeniho rozhrani na linuxu.

Ostatne zkuste jednoduchou vec postavte pred nekoho pusteny notepad a
vychvalovany linuxovy editor (nemuzu si vzpomenout na jeho jmeno,
protoze ho uplne nesnasim - klavesami se prepinaji ruzne rezimy), ktery
se ovlada jen klavesami. Schvalne ve kterem editoru zmineny jedinec
rychleji napise text a ulozi jej na disk. Pisu to proto, ze jsem si ten
editor pekne uzil, nebot jsem se dostal na server kde nic jineho nebylo
a muzu vam rict, ze nez jsem prisel na to co a jak trvalo mi to skoro
hodinu a to uz jsem uplne penil. Ja chapu ze pokud jej dotycny zna tak
je to urcite rychle a bezproblemove, ale rozhodne to neni intuitivni.

Takze to, ze se p.Andel nepodival do menu rozhodne neni argument, ze by
hyperterminal nebyl intuitivni.

Radek Vicek