hyperterminal

Sobota Říjen 13 10:20:27 CEST 2007

Hezké dopoledne,

    a já zase nechápu tuhle provokaci. To je další zadělávka na flame.
Proč? Existuje několik systémů a každý si může vybrat co mu vyhovuje a
co je pro NĚJ dobré. Někdo rád datluje do klávesnice, někdo raději
použije myš. Někdo oboje, tak proč se furt hádat co je lepší?

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186