YAG - laser 20W - mate nekdo zkusenosti - cim to napajet?

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Říjen 12 22:05:38 CEST 2007

Hmmm zajimave - neni to pro mne tak v tom nemam zadnou velkou
angazovanost - da se k tomu nekde sehnat nejaky zdroj? Kolega psal, ze
pokud to nepujde nejak rozumne rozbehnout tak, ze to nejspis proda.
Pokud by byl zdroj tak by to asi zkusil provozovat.

Radek Vicek