este k tym MKO

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Pátek Říjen 12 18:24:33 CEST 2007

Pokud mate cas na experimenty, zkuste
jako oscilator pouzit komparator s kladnou zpetnou vazbou
(staci pro zacatek OZ, pomoci kladne zpetene vazby vytvorite hysterezii).
Podle vseho, je problem stability ve Vasich aplikacich (kratkodoba)
je predevsim stabilitou rozhodovani kdy preklopit.

A jeste drobnost, kratkodoba stabilita bude velmi ovlivnena
kvalitou napajeciho zdroje.

	Slavek