atmega8, vadne kusy??

Peter A. max13@atlas.sk
Pátek Říjen 12 17:08:15 CEST 2007

Luboš Melichar wrote:
> Zdravim,
> zpocatku sem vyvijel na nepajivem poli s ATMEGOU8 v DIL pouzdre na 16MHz.
> Kdyz zacalo tech dratku byt uz proste moc, udelali jsme pekny layout a
> cele to osadili.
> Prvni programovani probehlo v poradku, ale druhe uz hlasilo chybu.
> (nezname zarizeni - ponyprog)
> Nejprve jsem myslel, ze jsem spatne nastavil fuse/lock bity, po
> chvilce hrani sem to vzdal, procesor odpajel
> a zkusil jiny - stejny vysledek.
>
> pritom jediny rozdil je v tom, ze jeden procesor je DIL a druhy SMD.
> [...]
Treba skontrolovat resetovanie na Atmege8 priamo na nohu si zavesit
osciloskop. Druha moznost odpojit napajanie na dlhsiu dobu kym sa
procesor zresetuje od napajacky a aj odpojit programovadlo. zapnut
napajanie a skusit naprogramovat. ak pojde znamena to to iste (zle
urobeny reset po programovani). To len v pripade ze by nebol po ruke ten
osciloskop.