este k tym MKO

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Říjen 12 16:26:30 CEST 2007

Na meranie kapacit som si kedysi spravil jednoduchy bastel s (POZOR!)
555 (ta rumunska BetaE, ci tak nejako), ale ako katalogovy astabilny
multivibrator - meria sa frekvencia. Myslim, ze mi to stale funguje a
na bezne ucely merania kapacity presnost postacuje. Mne vtedy slo
hlavne o urcenie kapacit neznamych SMD kondenzatorov a s tym zapojenim
nie je problem odlisit od seba 1n a 1n5 napriklad... Rozsah
pouzitelnosti ma od cca 10p do jednotiek mikro. Hodnoty tych 2 odporov
mozem vecer poslat, ak by bol zaujem.

miro

Shape Yahoo! in your own image.  Join our Network Research Panel today!   http://surveylink.yahoo.com/gmrs/yahoo_panel_invite.asp?a=7