jakej mikrofon do mistnost -> pc_zvukovky ??

JD jirkonf@seznam.cz
Pátek Říjen 12 16:02:07 CEST 2007

Kdyz se vratim k uplne podstate Vaseho problemu, tedy ze s normalni pC
je hlasitos nizka a s IBM notebookem dostatecna, kdyzte zkontrolovat,
zda mate zapnuty na PC MIC BOOST - pokud ho tedy vase zvukovka umi
(umi to co mam zatim zkusenost temer vsechny).

- spustte ovladani hlasitosti windows - start - spustit - sndvol32.exe(pisu schvalne, pokud mate
naistalovanou nejake drivery ktere nahrazuji tuto aplikaci v sys liste u
hodin)

- vyberte nastaveni - vlastnosti - zaznam, plus zkontolujte ze je
zaskrtly mikrofon - ok

- vyberte nastaveni - advanced controls (mam tu anglicka win a
nevzpominam si jak je to v ceskych)

- pod mikrofonem se obevi tlacitko advanced (opet nevim presne jak je
to v cz win), po kliknuti na ne je na zobrazenem dialogu checkbox mic
boost, aktivujte

- vyzkousejte nahravani, samozrejme savli mic nastavujete uroven
nahravani z micu...

JDrozd

Dobrý den,