RE: Šetření elektřinou

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pátek Říjen 12 11:09:42 CEST 2007

Řešil bych to nějakým krabičkoidním routerem, jeho spotřeba je minimální, za
rok provozu se vyplatí. Když to bude nějaká krabička s podporou linuxu, tak
to navíc bude mít spoustu možností (DNS, DHCP, mail, QoS,...).
Případně pokud moc často mezi sebou nekopírujete data, tak celou síť
rozchodit přes wifi a tím se vyhnout ještě switchům.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death