elektronika ve volvu - OT

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Čtvrtek Říjen 11 10:15:37 CEST 2007

> Přesně tak nějak jsem to myslel ;-)
>
> Chtěl jsem jen poukázat, že se to stává, že člověk chce reklamovat evidentně chybný výrobek a i tak mu není reklamace uznána.
> Bohužel někdy tradiční selský rozum nezvítězí...

Zdravím,
  ano, přesně tohle známe od našich dodavatelů technologie :-). Na ústřednách
nám občas odcházejí desky takovým způsobem, že zcela zemřou a nejsou schopny
se nabootovat, ale necháte-li je třeba 14 dní v klidu ležet, nabootovat jdou
a třeba 4 hodiny fungují. Pak zase selžou. Nechápu, čím ta chyba vzniká,
jestli to je odešlý blokovací kond nebo něco jiného, ale prostě se to stává.
Než se ta vadná karta dostane k výrobci na opravu, obvykle jí to stačí k tomu,
aby se "zmátořila" natolik, že u něj projdou všechny testy a on nám do RMA
napíše "Can't reproduce problem" a desku vrátí. My ji jak blbci vrazíme zpět
do ústředny a do 24hodin je už zase down.
  Tak aby se to již nedělo, používáme techniku, že pár čipů na desce (CPU,
RAM, flash) jemně pošimráme po vývodech  ze 48V zdroje přes tlumivku k zářivce
:-). Na desce není vidět nic a výrobce pak je ochoten uznat, že deska skutečně
nefunguje, a vymění nám ji. Jinak to skutečně nebylo možné.
  Zdraví Pavel Troller