OT elektronika ve volvu

Holec Jiří jiri.holec@o2.com
Čtvrtek Říjen 11 09:23:08 CEST 2007


Nevím jak auta, ale u letadel to je součástí dokumentace.
Příklad L-60 může létat na letecký benzín AVGAS-78 a AVGAS-100LL
Čmelák který ná stejný motor navíc na i automobilový BA-95
rozdíl je v rozvodech paliva a PLASTECH v těchto rozvodech použitých.
Nejsem let. mechanik, tyto informace mám od kamaráda let. mechanika.

JirkaH



> -----Original Message-----
> From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
> Behalf Of Radim Götz
> Sent: Thursday, October 11, 2007 9:09 AM
> To: HW-news
> Subject: Re: OT elektronika ve volvu
> 
> 
> Ja taham za slovíčka proto ,
> že se to tady dramatizuje,
> pokud by palivo prokazatelně
> poškodilo motor musí prodejce
> opravu zaplatit. Dnešní auta jsou
> stejně dělaná "ala konzum".
> Takže na palivo určitě nepojdou.
> Mimochodem co může být v řepce
> agresivního ?
> Odkud čerpáte informace ?
> Děláte v servise nebo je to JPP.
> Radim
> 
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list@list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
> 



Další informace o konferenci Hw-list