Eagle

admin.mtech@gmail.com admin.mtech@gmail.com
Středa Říjen 10 15:49:56 CEST 2007

No uz je to na mna trochu chaos....
-- co chcete vlastne prepojit ked to nikam nevedie??

-- name padu (pad= vyvod suciastky) sa nenastavuje , iba v kniznici sa povie
ze to je pad c.1,2, a,k, alebo pod....

-- ale ide, pozrite si F1 - rejstrik a vyhladajte prikaz "Signal"

-- no a co s nim vlastne chcete spravit ked je nepripojeny??

Pokial chcete spavit kusok tracku z nejakeho inak nepripojeneho padu (slepy
nikamneveduci spoj, napr antena), tak v tom pripade mate pravdu, ze to nijak
nekonektnete aby sa tomu dal nastavit nazov.
Eagle ma system, ze track MUSI mat min. dva konce (dva pady).
Takze najcistejsie riesenie je aj tu "antenu" spravit systemom dvoch padov:
jeden smd, bez diery, vo vrstve kde chcete mat nakresleny ten slepy track,
a druhy pad je vlastne ten vas vyvod IO.
Tieto dva pady prepojite SIGNAL-om (gumovy spoj), anasledne preroutujete.

-mt-