GSM modul pro komunikátor výtahu - co vybrat?

Jaroslav Meduna jaroslav_meduna@conel.cz
Středa Říjen 10 14:29:39 CEST 2007

Presne tak, chyby v TC45 nikdy nebyly opraveny. S novym J2SDK je treba
prepsat stare veci a prekvapive pod TC65 jedou dobre. WD je treba
externi s dvojitou casovkou. Velikost pameti RAM/FLASH je komfortni, i/o
dostatek. Hloupe je, ze USB kanal nefunguje v JAVA :(. Celkove modul
mohu doporucit, cena je u fy Sectron Ostrava 1964,- Kc, coz je IMHO
dobra cena.

Jarda Meduna