[SPAM] Re: Kontroler CDxx od f.Microcon

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Středa Říjen 10 11:01:40 CEST 2007

v pohode uz to mam od nekoho jineho

jinak abych poreferoval - dnes se po vcerejsim ostrejsim mailu ozval
konecne nekdo z panskeho osazenstva firmy s tim, ze se mi snazil
vysvetlit ze to trva tak dlouho vsechno kvuli me, ze jsem jim nezaslal
kupni doklad - ten po me chteli teprve vcera v 17:04 a do te doby o nem
nepadlo ani slovo.

Napsal jsem jim, ze uz od nich nic nechci a ze jsem se ani po peti
mailech endpzvedel zda mam aktualni verzi.

Nerekl bych kdyby ten SW byl nejaky univerzalni, ale on nejde pouzit na
nic jineho nez na ty jejich CD desky a vetsina firem by ho normalne
vystavila ke stazeni protoze by mela mit zajem aby se jejich HW
prodaval. Nevim na co by si nekdo koupil jejich rizeni s jejich
vymyslenym protokolem bez toho SW. No koneckoncu je to jejich vec.

Radek Vicek