ROUTER

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Středa Říjen 10 10:23:15 CEST 2007

No mam podobnou zkusenost s Dlinkem. 1.5 roku behal a pak zacal
zapominat nastaveni co se postupne zhorsovalo a intervaly zkracovaly.
Pred koncem zaruky jsem ho stihnul vymenit za Netgear a mam pocit ze to
zacina byt z blata do louze. Docela by me zajimalo jak tam tu
konfiguraci ukladaji a jak to tam funguje - vypada jak kdyby se tam
poskodila nejaka pamet (ze by moc zapisu?).

Radek Vicek