ot: elektronika ve volvu

Mirek mi3@centrum.cz
Středa Říjen 10 08:51:33 CEST 2007


Toto mi dělal Chevrolet - špatné těsnění u sacího potrubí. Dle teploty motoru, okolní teploty a vlhkosti se to měnilo.  

Mirek

> Zdravim
> chtel jsem se zeptat na takovou ot vec. Je to tak 3 roky nazpet se mi do
> ruky dostala zajimava brozurka (z TCS) ve ktere
> byla roztridena auta podle poctu zavad a navic u kazde znacky tam byly
> uvedeny nejcastejsi zavady. Chtel jsem to najit
> a nikde o tom na netu neni ani zminka. Jedine co jsem nasel je nejaka
> ekvivalentni statistika od adacu, nikde jsem ovsem
> nenasel statistiku nejcastejsich zavad pro danny model/rok vyroby. Nevi
> nekdo kde se takova vec da sehnat?

> Jde mi totiz o nasledujici. Mam volvo v40 z cca 2002 roku a zacala se na nem
> objevovat velice neprijemna zavada: pri vyrazeni
> z cekokoliv na neutral se spatne ustaluji volnobezne otacky. Misto toho aby
> otacky sly plynule na cca 700ot/min, tak klesnou
> jeste niz (tak na nejake 300/400) a pak 'neco' zapracuje aby se otacky
> dostaly znovu na ty standardni volnobezne. Obcas se stava
> ze cela ta regulace zacne oscilovat s tim ze nekdy se volnobezne otacky
> ustali na spravne hodnote, obcas se ovsem take stane
> ze se oscilace kolem tech 700ot/min zvetsuji az do okamziku kdy motor
> chcipne.

> byl jsem s tim uz asi 10x v servisu, 'experti' to vzdycky zapoji na pocitac,
> nic nezjisti a poslou mi fakturu na 300 euro. Uz jsem takto
> zaplatil 1000eur s tim ze se to dostalo do stadia kdy auto ted fungovalo cca
> 2 mesice, ovsem vcera to zacalo nanovo.

> tak jsem se chtel podivat do tech statistik jestli se treba nejedna o jednu
> z techto zavad.

> no v kazdem pripade kdyby mel nekdo napad na co se mam podivat/co mam
> promerit/proverit byl bych povdecen. ja bych potom tomu 'expertovi'
> (mimochodem je to autorizovany servis!) vysvetlil at se na to mrkne.

> diky

> d.



-- 
S pozdravem,
 Mirek
 mailto:mi3@centrum.cz




Další informace o konferenci Hw-list