ROUTER

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Říjen 10 01:58:53 CEST 2007

No a mne sa teraz cez vikend stalo, ze mi net prestal ist uplne. Mam
WiFi klient Wline W3000G, za nim router a 2 PC. Chyba bola nakoniec v
tom, ze ten Wline "zabudol" celu konfiguraciu. Bol jednoducho v
defaultnej.. Vobec netusim, ako sa to stalo. Nijak som nelaboroval,
proste vecer som vsetko vypol, rano zapol a neslo.. Navyse konfiguraciu
mi technik od providera zaheslil, takze 1) sa do nej nedostanem, 2)
neviem co a ako nastavil (okrem IP). Musel mi to prist nastavit
nanovo.. a zas to zaheslil :-( Stalo sa to po 1,5 roku spolahlivej
prevadzky.

miro

--- Jirka MWW <jirka.mww@gmail.com> wrote:

> Vcera jsem resil podobny problem. Mam pripojeni pres mistni kabelovou
> televizi,
> ktere normalne jede tak 2Mb/sec. Za modemem je stary router US
> Robotic a 3
> PC.
>   Od soboty se rychlost snizila na cca 70kb/sec. Resil jsem to az v
> pondeli
> s technickou podporou, protoze jsem si myslel, ze to spomalili.
> Nakonec
> pomohl az tvrdy reset ( vypnuti napajeni ) jak modemu, tak routeru a
> prave v tomto poradi.  Samotny reset modemu nepomohl.
> [...]

Yahoo! oneSearch: Finally, mobile search
that gives answers, not web links.
http://mobile.yahoo.com/mobileweb/onesearch?refer=1ONXIC